Merhaba kızlar bende 15+5 oldum. 35 yaşındayım. Bu benim 2. Gebeliğim. 34 aylık bir oğlum var. 13 haftalikken dr. Erkek dedi ama net 16da belli olur dedi. Bodrum'da yazlıktayım. Haftaya carsamba gününe 3'lu test olacağım buradaki Amerikan hastanesine gideceğim. İnsallah orda net söyler dr. 2'li test yapılmadı gec kalmışım. Saglıkla gelsin bebeklerimiz insallah