gozdeyildirim Tazeanne54 ben 16+4 teyim 2 kere gittik ama göstermedi kendini hala öğrenemedik 😩 ara ara kasıklarımda ağrılarım kasılmalarım oluyor ama biraz yürüyüş yapınca daha iyi oluyorum
lifewater87 Tazeanne54 16+1 im cmts gunu ogrendik cok şükür pasam olacak ikinciye kismetse avcilardayim ben de harika saganak yagmur var serin serin rahatladim bugun biraz
Tazeanne54 Duuyguum evet bana da oluyor acaba çatlaklar için ne kullanmamız gerekiyor 🤔 ben bide zayıfim komik bir göbek oldu 😄
Tazeanne54 gozdeyildirim ya nasıl göstermiyor anlamadım 10 haftalıktan beri göstere göstere bilhaloldu 😄 kız dediler bana kızlar saklar miş guyya bide 😁
Masalseyhan lifewater87 bnde 15+3 bnmdr oglum olucak ins 😊 bnde avcilrdaym hava cok serin cok guzel gercekten.. dogumu nerede düşünüyorsun
Duuyguum Tazeanne54 kaç kilosun benim normal boy kilo ama karnımın gerildiğini hissediyorum canımı acıtıyo
Duuyguum Tazeanne54 öğrendim canım 12. HAftAmda canım oğlum olucak inşallah senin bidahaki kontrol ne zaman
Esra2019 Tazeanne54 biz öğrendik cinsiyeti. Benim cildim çok hassaslaştı kaşıntım oluyor ve biraz ayakta fazla dursam sol kalçama ağrı giriyor. O yüzden 4 kilo aldım hareketsizlikten. Benzer şikayetleri olan var mı ve kaç kilo aldınız kızlar ?
Smyybulut Esra2019 aynı şikayet bendede var. Sol kalcama benimde agri giriyor ve bazen çok zorluyor. Sırf bu yüzden normal doğumu etkiler mi diye korkar oldum 😔
Tazeanne54 Esra2019 canım onun için magnezyum ve kalsiyum desteği alman lazım di. Benimde öyle oluyodu ilaca başladım geçti
Ozg_as Esra2019 bende de var aynı şikayetler 18+4 olduk henüz kilo almadım ama bu aralar istahımda bir artış var.
Zeynepmum Ben de 16+1 deyim cinsiyeti ogrenemedik hala 😊 bı de ben çok fazla acıkmaya başladım doyamıyorum ve hızla kilo alıyorum siz de durumlar nasıl?
lifewater87 Masalseyhan medicana onur beye gidiyorum cnm birkac doktor gezdim avcilar hospital nil hanim baypark umut bey gibi en cok onur beyde memnun kaldim nasipse orasi olacak sen neredensin nereye gidoyorsun
Samnur Tazeanne54 Selam tatlım bende 17. Haftadayım biraz gerilmeler oluyor karnımda. Başka şikayetim yok Allaha Şükür. Bana da büyük ihtimal erkek dediler. Bakalım detaylı ultrasonda tam belli olacak inşallah.
Tazeanne54 Duuyguum 55le hamile kaldım 57 kiloyum. Bir ay sonra gidicem kontrole yeni gittim. İşte sonra da detaylı ultrason a girerim. İnşallah detaylı da değişmez cinsiyet 😁
Ela40 Ayyy ne güzel ben 20. Haftayı bekliyorum burada 20. Haftada söylüyorlar hamilelik boyunca sadece 3 kere ultrason ile bakıyorlar
Tazeanne54 Ela40 orası neresi 🙈 20 hafta daha iyi aslında kesin olur çünkü burada okuyorum cinsiyet değişikliği yaşayanlar çok oluyor 🤦