Ha geldi ha gelicek hergün acaba o gün bugünmü diyerek yatıp kalkan burda çok postlar açan çok hikayeler okuyan bir anne adayıydım😂😂 Gelelim hikayemize aslına bakarsanız çok değişik heyecan uyandıracak bir hikayemiz yok fakat bizim icin çok özel sizlerlede paylaşayım 😍🙏 Herşeyi abartısız analatayım doğallığıyla 😊😊(38+3) Cuma günü rutin kontrole gitmistik eşimle birlikte doktor ultrasonla baktı daha sonra açıklık kontrolü yaptı 1 parmak ucu kadar açılmam oldugunu söyledi. Benim moral 0 tabi 😒 o kadar yürüyüş hurmalar hicbisey ise yaramamisti. Kontrol sırasında da çok canım yandıgı icin bide giderken kafama sezeryanı koydugum icin açılma olmaması bahanem oldu sanırım ki doktora sezeryan olmak istedgimi soyledim 😌 oda şehir disina cikacakti zaten kabul etti🙏 günümüzü 8 haziran saat 4.30 a aldık. O 2 3 günde acaba genede kendiliginden doğum baslarda normali basarabilirim belki diye yuruyuse ara vermeden daha cok devam ettim ama maalesef hala tık yoktu. 🤤 Pazar günü esimle güzel bi gün gecirerek ertesi güne kendimi hazırladım. 😊 Ve geldi beklenen gün sabah kalktm 7 de orta halli bir kahvaltı yaptım. Sonra bir 2 saat kadar uyudum. Uyandigimda evdeki islerimi halletmeye basladım duş aldım sonra çantaları alıp tuttuk hastane yolunu eşim kayınvalide kayınpeder filan 🙂🤦♀️ Bu süreçte eşimle goz goze geldikmi agliyorduk ❤ hastaneye vardık yatış islemlerini hallettik nst ye girdim tahliller derken saat 2 oldu odaya gectik getirdiler elbisemi giydim sontam takıldı ve başladık beklemeye bana gore gecrdigim en zor saatler olabilirdi çünkü kimsenin söylediği gbi sonta çokta masum bisey degilmis. 🤦♀️ Benim canım takılırken cok acıdı ve cok rahatsız ediciydi tam tamına 3 saat gecrdim böyle 😬 doktorumun acil hastası gelmis bni birazcık ertelemek zorunda kalmış. Bekledikce tansiyonum dusuyordu strese giriyordum heycandan 🤦♀️ ve susuzluk beni mahvetmisti su su diye yalvarıyodum 😐 herneyse ki beni doguma goturmeye geldiler 5 te bindim sedyeye ameliyathaneye kadar esim kayinpederim eslik etti bana esim agliyor. Ben aglamamak icin zor tutuyorum kendimi ama ne fayda kapıda eşim bni birktigi an aglamaya basladim oda aglayarak aglama dedi felan 🤦♀️🤦♀️ bni goturen hemsire halimizi gorunce sakin ol bak birazdan kızını kucagina alicaksin dedi oyle deyince ben bi sakinlestim. Girdim belimden ignem yapıldı igne fazla acıtmıyor fakat genede ben kendimi o an cekmisim cekmemem gerekirken 😬 herneyse beni konusturmaya basladilar takmalari gerekenleri taktilar perdemi cektiler o esnada doktorum geldi neşeyle doktorumu cok seviyorum bu arada sesini duyunca bende korku morku kalmadı ama heycandan tansiyonum dustu beni biraz uyuttular kızımın dogmasina yakin uyandirdilar o ara ne oldu bilmiyorum ama ben gene uyumusum. Ve uyandigimda bi aglama sesi bana bebegin dogdu dediler. Saat 05.13 de 3 kilo 460 gram 55 cm dogdu benim prensesim😍 Allahım nasıl anlatılır bilmiyorum ama çok guzel tarif edilmez duygularr.. kızım agladikca ben agladım. Getrdiler optum kokladim seslendim fotograf cekindim. benimle çıkıcak demi dedim maalesef dediler kızımı kontroller icin yukari goturduler. Bu sirada bnm ameliyatim devam ediyordu. Ama aklım eşimde ve kızımdaydı.. benim dikisler felan bittikten sonra benide odama goturmek icin cikariyolardiki ama esim dedim 😂 kapida bekliyormus. Seslendiler Geldi asansore bindik kızımızı gordunmu dedi bende gordum sen gordunmu dedim gordum dedi kıyamam agladı 😔 bu süreçte korkum hep yanımda olamamasıydı . Ama çok şükür birlikteydik hersey istedgmz gibi olmustu. odamiza ciktik beni sedyeden indirirken arkamzdan kizimiz geldi. Esim geldi elimi tuttu sarildi. Mutlulugumuza diyecek yoktu ağzımız kulaklarımızdaydı. Hemen hemsireler emzirmemi istediler aldım kızımı kucagima hemencecik aldı. Benim uyusuklugum devam ettgi icin iyiydim guluyordum egleniyodum gelenle gidenle taki uyusukluk gecip agrilar gelinceye kadar. Doktorum geldi agri kesici vurulduktan sonra merak etme ben senin acı eşiğinin düşük oldugunu bildigim icin soyledim hemsirelere sana agri kesiciler vurcaklar onlarla agrilarin hafifler insallah dedi. Uyuşukluk gecince saat 11.30 gbi hemsireler gelip ustumu degstrdiler yurumemi istediler. Ilk kalkiş zordu gobegim yere dusecek gibiydi ama yurudukce gecti suan hala ara ara ole oluyor.. 😐 kendi basima dogrulamiyorum bebegimi yatagina yatıramiyorum. Çok şükür bu surecte annem bana ell bebek gül bebek bakıyor. Esimin ailesi ise cok kolay biseymis gibi naz yaptigimi dusunuyolar. 🤨 Bugun esim isten gelicegi icin annem eve donuyor artık kendi kendimi idare edicem. Nasıl basarcam bilmiyorum ama 🤦♀️😞 Umarım sıkıntısız bir sekilde atlatırım 🙏 Bugün 4ncü günümüz ve biz minnagımin ilk banyosunu yaptirdik karninida doyurdum suan mışıl mışıl uyuyor yanımda ❤❤🌸 Şuan tek sıkıntım dikislerim ve gogus uclarımdan kan geliyor resmen kremlere ragmen banamısın demiyor zeytinyagi rahatlatıyor sadece birazz🤦♀️
Dogum yapicaklara nacizhane tavsiyem gogus ucu kremine dogumdan once mutlaka baslayin veya zeytinyagiyla masajda olur 👍 yoksa benim gibi bebeginiz emdikce acıdan gozunuzden yas gelicek duruma geliyosunuz ama onada kıyamıyosunuz bu yuzden dudaginizi isira sira disinizi skıp emziriyorsunuz 😂 Gogus ucu icin tavsiyesi olanlar varsa cok makbule gecer 🙋♀️❤ bizim hikayemizde böyle heyecandan unuttuklarım veya uzun oldugu icin eksik yazdiklarim olabilir merak etdikleriniz olursa cevaplayabilirim ❤ Hepinize Hayırlı Doğumlar 🌸😌