Sehamehmet Dün gittim bende 37cm boyu kiloda 1300 olmuş 🤗🤗🙏🏼🙏🏼Dok tor normal dedi ..yavaş yavaş yaklaşıyoruz heycan varmı kizlar ...ben heyecanlanmaya basladim bile korkuda var 😖😖😖allah yardımcımız olsun 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Efsoo Sehamehmet kizim neden korkdun?😁😁😁 bende 34deyim🤣🤣🤣ben korkmuyorum😂ne az ne cok 10 haftan kalmis bebeye kavusnaya insallah.o zaman korkularin gecicek☺
Essenn Sehamehmet bende 28+1 heyecan olmaz mı benimde kontrolüm 17 temmuzda bakalım bıldırcın ne kadar büyümüş 🥰 Allah yardımcımız olsun kızlar ilk olduğu için başıma ne geleceğini bilmiyorum onun tedirginliği var sadece
Twin_mother2 Sehamehmet bnde bgün gttm 28+0 35 cm 1100 gram hepinizin bebeklerine ve bnmkilere maşallah en geç Eylül ortası dedi doğuma hayırlısıyla o günleri görelm
minikkurabiyem2019 Efsoo 5 gün varmıs aramızda 25+5 deyken 771 grö 32 cmdi cok merak ediyorum bende ne durumdayız diye 🥰 suan 27+2 deyix
Sehamehmet Efsoo ayy bilmiyorum doğum hikayelerini okuyunca bi tuhaf oluyorum ister istemez insan etkilemiyorum canim
Efsoo minikkurabiyem2019 bebeyin tahminen haftaya ne kadar kilo aliyo canim.ben kendimde hesap yapmisdim.oyle de tutdu 100 qram arti eskik oldu sadece😁 bebeyin neredyse 2000-2200 arasi senin o zman cok guman
Sehamehmet minikkurabiyem2019 maşallah canım az kalmış çabuk geçiyor ama sabırsızlanıyor insan gercektem
Sehamehmet Essenn evet canım bende öyle ilk olunca öyle oluyor dün gittim artık 2 haftada bir gel dedi doktor sizinde öylemi oldu
Serrameri @Essenn aynı gün kontrolümüz varmış biz 31 haftalık olduk çok şükür siz şimdiden korkuyosanız 30 dan sonra napıcaksınız bilmiyorum 😂 bence erken başlama korkmaya kendini etkileme sakın sonra o ufak korkuların büyür büyür sana dağ olur
Essenn Serrameri ya korku değilde doğumdan korkmuyorum hatta normal Doğum istiyorum bi aksilik olmazsa inşallah sadece ilk ya tecrübesizlik var yaşayıp öğrencez🤗
Sezen_cnarr Serrameri kilosu ne kadar bende 31 hafta oldum salı günü kontörlüm vardı doktor kilosu ayına göre iyi dedi
Serrameri @Essenn o herkesin sorunu nasıl bakarım ne yaparım korkusu oluyo insanda ama onları da atlatırız en fazla 1 ay dayanmak lazım sonra oturur herşey yerine
Efsoo minikkurabiyem2019 benimki haftaya en az 200 qram en cok 330 qramaliyo.33 hafta tamaminda bebrk tam 2000qr olmali.ortalama
Sehamehmet Twin_mother2 aynı yiz canım 1 gün var aramızda eylül sonu ekim başı gibi görünüyor ama sizn erken gibi
Efsoo Sehamehmet e bigun bizde yazicaz insallah o hikayeleri☺☺☺bizde etkilryicez heyecanlandiricaz insallah 😚😚
Essenn Sehamehmet 17 temmuzda gidicem bakalım muhtemelen çağrır artık büyüdü ve zorluyor 😓 az önce temizliğim bitti ağrılarım başladı yine yürürken sızlıyor sizde de oluyo mu??
Annesininaminesi Sehamehmet evet normal ddi 😁🤷🏼♀️Şimdi 29+1im ve tekmesiyle yerindem oynuyorum resmen😁😁😁
Twin_mother2 Sehamehmet bnm ikiz canm bide sezeryan ondan erken olacak yoksa normal doğum olarak 3 Ekim i gösteriyo