Yesimeliz ya her insanın yapısı farklı. Ben 90la hamile kaldım 23 te 7 kg aldım. Boyum 177. Benim bir arkadaşım 158 boyunda, 48 le hanile kaldı. 88le doğum yaptı, 40 kg aldı doğumda ama bebeğinde hiçbir sıkıntı olmadı. Hatta çocuk şimdi 8 yaşında, hastalığı falan yok incecik kızcağız😊 çok takılmayın yani sağlıklı beslenin o yeter