Nurdem33 Ebrulin Allah bağışlasın inş Benim kızlarımda yoktu oğlumda çıktı şimdiki gebeliğim de henüz cinsiyet belli değil belkide kızdır o yüzden çıkmadı diye düşünüyorum o yüzden sordum canım
Hulyayncl Alla ben hem beyazım hem de kızım olcak inşallah ama çizgi 4. Aydan beridir net şekilde var yani o vücuduna bağlı olan bişe
Izzet Nurdem33 bnm de var ama kizim olcak hormonsal biseymis ilk bn de oyle duymustum oglum olcak saniyodum prensesim olcakmis😊
bsrsl_2016 Rzlgln534 bbde 3 ayda basladi cok hafif suan daha belirgin dahada belirginleşecek diye biliyorum doğuma kadar
babyUras_ DemetDigesu süt beyazı kadar beyaz değilim ama bende beyaz tenliyim 😂 bendede var siyah bi şekilde. Kişiden kişiye değişiyo demekkii
DemetDigesu babyUras_ demekkı 🤷🏼♀️ Dogumdan sonra gecıryormus ama arkadasımında oyle olmustu o cok esmer kopkuyu olmustu onun
DemetDigesu babyUras_ gecıyor gecıyor korkma canım gebelıkten pıgmetler yapıyor hcg sıfırlandıgında oda gecıyor
babyUras_ DemetDigesu sıkıntım o degil ya tek dert ettiğim su kararmalar onlar gecerse benden rahatı yok ☺️