Izzet Nurdem33 bnm de var ama kizim olcak hormonsal biseymis ilk bn de oyle duymustum oglum olcak saniyodum prensesim olcakmis😊
DemetDigesu Rzlgln534 bende yaklasık 6 aylıgım yok beyaz tenlılerde olmuyormus esmerlerde oluyormus erkek bebegınde olur demıs bı arkadas onunla ılgısı yok
Nurdem33 Zeynepzeze o çizgi genellikle erkek bebekte çıkıyor sanırım yavrunuzu sağlıcakla kucağınıza alın inş
DemetDigesu Dilan1636 ben süt beyazıyım bende olmadı annemde oyle ondada olmamıs genelde esmerlerde olurmus oyle dedı doktorumda
babyUras_ DemetDigesu süt beyazı kadar beyaz değilim ama bende beyaz tenliyim 😂 bendede var siyah bi şekilde. Kişiden kişiye değişiyo demekkii