Elif1233 Tugbakaya doktorum ne türlü olrsa olsn bu virüs varsa bulasıcı dedi temizlemeylede olacak iş deilmiş
Tugbakaya Benibirakma uyuşturduğu an da zaten hiçbisey hissetmemeye başlıyorsun gerçekten hiç korkulacak bişey değil
Iyikilerim SemaSalihh bendede var dermotolojiye yönlendirdi k doğum onlar karar verirler dedi çıkınca gidecrkmisim
Tugbakaya Elif1233 banada doktorum alındığında ve tekrarlamadıgında bebege gecme ihtimali olmadığını söyledi temas yoluyla geçiyor çünkü
Elif1233 SemaSalihh banada 2 kadn dogumcu siğil degil demişti ama kendi doktorm ve cildiyeci siğil dediler snra emin oldm
Duygubelis SemaSalihh benim de vulvada yanı dış dudakta aynı minik misket gibi şişti doktorumda alttan bakınca vajina varisi dedi şişer de geri inebilir de Doğumdan sonra geçer korkma dedi ağrı sızı Yok ama insan rahatsız oluyor bende ilk önce sivilce sanmıştım
Tugbakaya Elif1233 senin siğil tam olarak nerde acaba Doğum kanalının içinde yoksa dıstakini de aldırırsan normal Doğum yapabiliyorsun diye biliyorum
Ilknur_degrrli1 SemaSalihh ah canım.bu illetten kurtulmak zor 5 haftalık hamileym olmadan önce vardı doktor hamile olabilirsin oyuzden öğren ona göre uygulayalım dedi sen dogurdunmu aceba yada tedavi olsunmu bende çok korkuyorum sezeryanmi olması gerek?
SemaSalihh Ilknur_degrrli1 Canım benim sonucum temiz geldi 39 + 5 günlük hamileyim normal doğum olacak inşallah siğil değilmişler
pelin_87 Ilknur_degrrli1 benim de doktorumun biri doğumu sezaryen istediğim için Doğumu gerçekleştirdikten sonra alalım dedi ama asıl doktorum da hemen alalım diyor, erken doğumu tetikliyormuş, hangisine güveneyim bilemedim 🤷♀️