Kızlar ne zamandır bu konu hakkınsa post açıyorum. Siğil tanısı konulamadı henüz simir aldı doktor 22 sinde sonuç gelicek. Netten ve burdan araştırdığım kadarıyla siğil diyorum. Sanki azalma var çıkan karnı bahar gibi şeyerde. Özel hastanede doktor siğil değiş dedi normalde devlete gidiyorum Yarın kendi doktoruma muayne olucam duruma göre sezeryan günü alıcam 34+3 üm bu arada 😓