Melisa59 rozerin çok güzle bence. Kimseyi dinleme. Senin bebeğin sonuçta. Herkes kendi koyduğu isme baksın. Sanki isim kalmamış gibi herkes mira lina Mina o tarz isimler koyuyor. İsim kıtlığı var bu seneler de 😂 bende ilk rozerin veya raperin yapacaktım ama şimdi aklımız da sterya var inşallah Sterya olacak. Yıldız kız demek