CinarBebek Ben 13.ekim💙 kızlar benim midem yanıyor bulanıyor ne yapmam lazım süt içtim badem yedim geçmiyor
Sumide SdaSglm ayniymisiz nasil gidiyo bu haftalar ben cok ayakta kalirsam ağrı oluyo cocuk büyüdügu icin mi acab😂
sevdicek 25 ekim görünen 😊 Ara ara hareketlerde azalma oluyor sizde de oluyor mu yoksa sürekli bi hareketlilik mi var onu merak ettim 🤔
Minedy Sumide ismi gerçekten çok güzelmiş çok beğendiğim iki isim sağlıkla gelsin inşallah minik. Bizimkinin ismi Vefâ olacak inşallah
SdaSglm Sumide evet bel ağrısı oluyor çok uzun süre ayakta kalınca :)) sabahları çok ağırlaşmış hissediyorum onun dışında iyi çok şükür 😊
Cerry Rmysa_19 ben inşallah😍 ekım 13 ama iri dedı ekım gırdıkten sonra her an olabılırmıs 🐥 Rabbım hepımızı kurtarsın 🙏🏻