Kumru_ yaa ben fuat boraya gıdıyrm aslında kendısnı cokda begenıyorum işini ilgisini tüm akrablrm annemde ona gitti benim ama normal dogum ıstyrm ve ben zaten korkyrm bıde erkek oldugu için kendmi kasarım kendımı doguma veremem doye degiscem tamamen kişisel