Kizlar bende gemlik kumladayim yazlikciyim ve 12+5 gunluk hamileyim bende yalcin beyr gidiyorum cokta memnunum gecen hafta bebegimin cinsiyetini ogrenmek icin gittim kiz gibi dedi bakalim bu arada gemlik devlet hastanesinde ikili test yapiliyo mu bilginiz var mi