Burcu26 Anıl bey gerçekten iyi ama o gün gittiğimde hiç soru bile sormadan bakıp yolladı. Şaşırdım açıkçası. Oysa ilk bebeğimi kaybetmiştim ve şu an her gün iğne kullanıyorum. Normalde Elazığ'da özele gidiyordum , yaz tatili için ailemin yanına geldim Anıl beyi çok duymuştum ama benimle pek ilgilenmedi. Bu yaz artık Yalçın'a giderim. Sizin gittiğiniz hastane Yalova'da mı? Memnun musunuz?