25+0 dan selamlar 🤗💕
İzmitte hava kaç gündür yağışlı sıcaklar yok o yüzden şükür daha rahatım bu ara. Tekmeler harika bişey ben yolunu gözlüyorum tekmişlerin. Azıcık tempo kazansa da erik dalı oynatsam diyorum kızıma 🙈🤣
Yalnız yan yatınca karnım acıyor benim patlayacak gibi özellikle yemekten sonra. Oturuyorum o yüzden bağdaş kurup. Daha rahatım böyle. Bel ağrılarım var bu ara. Panik atak ve anksiyete dolayısıyla ilaç kullandığımı es geçersek genel olarak şükür iyi geçiyor hamişlik. Ama korku hat safhada. Sezeryan olayım diyorum. Yatağa bağlanma düşüncesi beni paniğe sokuyor. Normal yapsam keşke diyorum ıkınırken nefes alamam alamazsam nöbet geçiririm diye korkuyorum 🙄😳😓😓😓
*Ha bir de ufak Bi tavsiye AKASYAANA videolarını izleyin youtube tan acayip rahatlarsınız. 😆
*Alışverişe başladınız mı sahi??! 🙄