Asuum ben çanta almadım canım ama ben de memnun kalmadım hiç. 3 parça kıyafet aldım dün. Baktım faturada ikisi var. Aradım. İşte biri tedarik aşamasındaymış . Tedarik edilirse gönderilecekmiş edilmezse para iadesi olacakmış. Çok saçma geldi bana. Elinde o ürün yoksa ben nasıl alabiliyorum parasını ödeyip 🙄 yaptıkları çok ayıp. İnsanları madur ediyorlar hep. Kargo takip desen kayıt yok yazıp duruyor 🤷🏼♀️