Ürünler dünden beri kargoda bekliyor. Hala gelmedi. Böyle bir durum olan var mi. İlk alisverisimdi hiç memnun kalmadım açıkçası. Başka yerlerden de yaptım hemen geliyordu. Neyini bekletiyorlarsa PTT kargoda öyle bekliyor kabul edildi yazısı haricinde bsey yazmıyor.