2lokummannesiii Ben de balık sevmeyen biriydim en son eşimin getirdiği balık o kadar lezzetliydi ki artık hep ordan alıyoruz buzluğa atıyoruz atmakne kelime dolduruyorum bir suru balik :)Antalya ya giderken beşkonak var taa dağın tepesinde kar sulariyla beslenen alabalıklar var yakın olanlar baksın balık sevmeyen birine balık yedirdiler yani :)