Biz 30 hafta olduk çok şükür 7 ayı geride bırakmışız 🙏🏼 Arada bi kramp giriyor ; çok ayakta kalıp yürüyünce ayaklarım şişiyor ; bir de eşim aşağıda olduğu için sezeryan olacağım korkuyorum onun dışında çok şükür bi sıkıntımız yok bende 8 kilo almışım 🤰🏻 Bebeğim 27.haftada 1089 gr dı Cuma kontrolümüz var bakalım kaç kilo 🥰 Sizler nasılsınız bebişleirnşz nasıl şikayetleriniz neler ?