Aysii BirVeraAnnesi35 valla gönlüm ençok burcu eliz ve milada canım o kadar karar değiştiren bi insanımki magnet kapı süsü bile yapamıyorum şu isme karar vermediğim için 🤩🤩
BirVeraAnnesi35 Aysii isim seçmek zor diyorlar zaten ama eliz kulağa bi hoş geliyor tabi yine siz bilirsiniz şimdiden hayırlı olsun 😊😊
Oglumabioluyor60 Aysii bnm kardaşimin adı burcu😂 cok zarıf olurlar soylıyım bnce burcu şu arya milayı bnce sil korkar oldum artık sınırfta onlar olcak dıye☺️
Aysii Oglumabioluyor60 hahaha bu arada katılıyorum arya alya lina lila ay bu isimler aşırı var çoğaldılar yani😀😀😀
Busramerve Aysii tek isim daha iyi bence benim iki ismim var ve hep şikayetçiyim bu durumdan. Mesleğimden dolayı sürekli ismimi söylemek zorundayım. hele bir de kızlık soyadımı kullansaydım tam İspanyol futbolcular gibi olacaktım söyle söyle bitmeyecekti🙄 mila güzelmiş bu arada