BhrBrfn Kızlar keyıfler nasıl.Artık cıddı cıddı agırlasmaya baslıyoruz gibi .Baskılarda artıyor .Kilolarda halıyle gelıyor.5 kılo almısım bıle bu aya kadar.Sızlerde durumlar nasıl ???😊
saree BhrBrfn 20+3 🥰 Şimdiden 10 kilo aldım 😬 Nefes nefese kalıyorum en küçük bişeyde 😏 Sağlıkla gelsinler insallah bebişlerimiz 🤲 Kızım olucak bu arada ❤️🥰
seymakumatarnsf BhrBrfn 24 haftalık 3 kilo almışım. Dikkat etmeye çalışıyorum ama artık zıvanadan çıkmaya başladı🤦🏼♀️
Sltnzlm BhrBrfn 20+5 günlük olduk usg de 6 gün önde gidiyor yataktan hiç çıkmak istemiyorum halsizlik yorgunluk hep bi uyku isteği sıcaklar bi yandan hareketlerini hissediyorum artık tepki bile veriyor ben dokunduğumda❤️ ritim tutturuyoruz oğluşmla ben dokundukça o karşılık veriyor bazen hareket ettikçe aşağı doğru baskı hissediyorum🤗
BhrBrfn Nese_anne evet bende 21.haftamdayım bendede epey baskı var kasılma olmasında korkuyorum ondan
seymakumatarnsf BhrBrfn Bende anlamıyorum. Aç bile kaldığım oluyor. Dayanıyorum son ana kadar. Ama işte bebekte ağırlık yapıyor. Biraz dikkat edeceğiz. Bir öğünü fazla kaçırdıysak diğerini az yiyip geçiştireceğiz yani hafif yiyeceğiz. Olacak bir şekilde🤗
Gunalp2345 Selam kızlar bende 20+4 üm bugün detaylı ultrasona girdik oğluşumla 👶🏻 Bende 4 kilo aldım hareketlerini babası da hissediyor iki günden beri sıklaştı hareketleri 😊 bir de iki gün önce tetanoz iğnesi yapıldı sağlık ocağında
Nur___ BhrBrfn 21+2 yiz bizde kızımla, kasıklarda baskı, karın yukarıda ve büyükçe 🌼 ve gün içinde aşırı yorgunluk hissi, Rabbim başka dert vermesin 🤲 bu arada 4 kilo aldım