Kader18 yavrum eğer sonuca göre bebeğini aldırmayı düşünüyorsan elbetteki yaptır fakat düşünmüyorsan gerek yok ki bu testte kuZum. Çünkü maalesef anne karnında bir tedavi söz konusu değil. Ben bu yüzden bu testleri hiç yaptırmadım. Rabbim ne şekilde verirse kabulümdür. Bu durumda sonuçları %100 olmayan testi yaptırıp can sıkmak anlamsız diye düşündüm. Çünkü bazan sağlam risk yok deyip tam tersi çıktığı durumlar bile oluyor. O vakit bu testi niye yapalım ? Tabi yine de sizin tercihiniz☺️