İkili tarama testi 1:340 çıktı doktor riskli olduğunu söyledi karnından sıvı alınıp bakılması gerekiyor dedi ben kabul etmeyince üniversite hastanesinde kolundan kan ver ama kesin sonuç olmaz defi kesin sonuç İçin amniyosentez(karından sıvı alma) yapılacak dedi çok korkuyorum böyle çıkıpta iyi sonuç alan var mı karından sıvı aldırmak tehlikeli diyorlar korkuyorum tecrübeleriniz hakkında fikir almak istiyorum