HandeYavuz bahsettiğim o değildi ama mesala bizim işimizde biyolojik hastalık bulaşma ihtimali çok yüksek o yüzden tablodaki gibi kesin çalıştırılamaz faktörlerine giriyor sizinki daha farklı sizin gebeliğiniz riskli geçmiş onuda ancak doktor raporu verebilir milli eğitimde riskli gebelikte nedense hiç bişey yapmıyor rapor alıp ayrılıyor çoğu öğretmen