Birde arkadaşlar bilginiz olsun riskli bir işiniz varsa resmi gazete yayınlanan genelgeye göre iş veren müdürünüz siz gebeyken ve emzirirken sizi o işte çalıştıramaz evrak işine verir eğer vermiyorsa şikayet edebilirsiniz risk dediğim kimyasala maruz kalma biyolojik tehlike vb mesela ben adli tıpta otopsi yapıyordum ama gebelikten dolayı biyolojik risk fazla diye şuanda sadece evrak işi yapıyorum ve 24 haftanızdan itibaren nöbete girmiyorsunuz daha öncede girmek istemezseniz doktorunuzdan rapor alıp biriminize vermeniz gerekli