[silindi] merhabalar, doktorum hiç sevmiyor vitamin, ilaç vs. Zaten herşeyi düzgün yiyorsan tüm gerekenleri alırsın dert etme dedi keza öyle de oluyor çok şükür değerlerimiz normal. Ve 23+0 dayım 1 kilo aldım sadece. Vitamin çokta mühim olduğunu sanmıyorum zaten çok lazimsa elbette verir. Boşuna vücuda yüklenmeye gerek yok bebek doğduktan sonra organlarında kendini toparlaması gerekecek onca ilaç vitamin yazık yani