07052019 murdumaski benim kese fasulyeydi, ikili tarama da beta hcg 50nin altındaydı. Bu hafta doktorun yüzde 90 kız dedi. Eğer bi değişiklik olmazsa teoriler bende tutmadı. Çin takvimi, kan yenilemesi vs hepsi erkekti.
Melek31 murdumaski bende bütün teoriler takvimler tuttu 🙌 ramzi teorisi de tuttu ve 2 kızım var 1 oğlum olacağını dün öğrendim 14+4 te 🙏🙏🙏göbekte oluşan çizgiye bakın sadece çizgi üzerindeki tüyler yukarı doğru ise erkek aşağı doğruysa kız bu teori bende ve çevremde ciddi anlamda tuttu ❤🌹
Gulsengoksun murdumaski benim arkadaşıma yüzde seksen erkek dedi geçen kız demiş😁 banada erkek dediler bakalım ne çıkacak kontrol günümü bekliyorum😁
Melek31 Ozg_as benimde kesen fasulyeydi bebeğim kağıda bakınca solsaydi ve dün 14+4 tüm erkek olduğunu öğrendim pipisinin resmini de aldım 🙏❤🌹
Gulchirai Seraymesut Dr bana demir ılacı yazmştı kandızlıga ishal ettı herkezde farklı etkı gosterır tabi ama ben şu an doğal olarak cevızle kırmızı pancar yıyyorum kan yapıyor gayette kan degerım ıyı çıktı
Gulchirai Seraymesut var ya pazarda dolu :)))) kaynat iyice ye annem kadın doğum doktoruydu zamanında o bana oyle bakıyor şu an demir hapına karşı