sercanirem Ozg_as https://imgyukle.com/i/k2DITy kız benimkini de goster 15+4 üm bebisimiz göstermiyor kendini nazli olacak galiba catladık meraktan 🤗😍
Seda_123 murdumaski kese fasülye şeklinde ise erkek yuvarlak ise kız deniliyor ama bilmiyorum 😁Benimkide yuvarlak kendini göstermedi sırtı dönüktü
Gulchirai Seraymesut Dr bana demir ılacı yazmştı kandızlıga ishal ettı herkezde farklı etkı gosterır tabi ama ben şu an doğal olarak cevızle kırmızı pancar yıyyorum kan yapıyor gayette kan degerım ıyı çıktı