Yesiimduurmus Biz daha çok küçüğüz aslında 17+3 ama benimde topuklarım ayaklarım ağrıyo sabah uyanınca üstüne basamıyorum kilo aldım diye kilom vücuduma çok geliyor herhalde demiştim ama ayakları ağıran kişi sayısı oldukça fazlaymış
Nezahatozen benim bi bugün ağrımaya başladı işin garip tarafı sol ayağımda şişlik yok sağ ayağımda şişlik var 38+5iz