Kovaburcu Ayaklarımın tabanı agrıyor uyanınca basamıyorm bür gün önce cok yürüdüysem oluyor galiba eskiden olmazdı böyle 🤦🏻♀️Doktor sütü yoğurdu arttır dedi ama başka önerisi olan?
Nagihantilbac Kovaburcu benimde uyanınca oluyor üstüne basamakta sıkıntı çekiyorum. Ama bi iki saate kendine gelmiş oluyor. Yıkıyorum sürekli
Samii17_17 Kovaburcu yorgunluktan olabiliyo bide kalsiyum almak iyi geliyor süt yiğurt tüketin sade soda ya da
Kaderozy Kovaburcu ben nerdeyse hic yurumuyorum ama sanki kilometrelerce yurumusum gibi bir agri var ayak tabanlarimda onun disinda dizlerimde cok agriyor yatacagim zaman
Fatmaa123 Kovaburcu ödem varmı ödemdende agrıyor sanki kesilmişte batıyor gibi basınca ben tuzu ekmeği tamamen bıraktım o agrım gecti şükür
inancbaykara Bende de acayip agriyor 3 gundur ama biseyle gececegini sanmiyorum biraz sicak suya koy ayaklarini
ilkbahar_23 Ahh keşke sadece tabanlar olsa ayağa her kalktığımda aşil tendonlarımda sanki damar damar üstüne biniyor. Kramp gibi giriyor paytak paytak yürüyorum ☹️
Melek60 Aile hekimliğinize veya doktorunuza söyleyin yazarlar şikayetinizi ben çok ihmal ettim olduğu zamanlar sonra tekrarlayınca gittim hemen ilaç kullandım iyiyim şimdilik
Kovaburcu Fatmaa123 aaa ödem var 😀👍🏼Bacağıma bastırıyorm beyaz beyaz valla galiba dediğiniz gibi bende 2 gün tuzsuz ekmeksiz durayım bakalm 😀😀şalgam falam içmekten oldu bu ödem🤦🏻♀️😒
Kovaburcu Oyku22 baldır kaslarınla alakalı dedikleri gibi magnezyumdur o ben sporu bırakınca oluyordu bende şimdi iyice yağlandm sıkıntı yok😂
Nur___ Kovaburcu akşam işten gelince suya koyuyorum, masaj yapıyorum bide kan dolaşımı olsun diye yukarı dikiyorum, çok ağrıyor benim de yoksa
Dudus Kovaburcu bnmde öyle sabah kalktığımda basamıorum çok ağrıyor şimdi dizlerimde başladı bakalım nolcak
Fatmaa123 Kovaburcu dikkat et canım sonra şeker tansiyon gelir Allah korusun benim gibi olursun şimdi benim erken dogum riskim var gebelik zehirlenmesi olabilirmiş yüksek tansiyondan
Bellabells Kovaburcu misafirlerim vardı haftasonu ve hep ayaktaydım. Sabah kalkınca ayak tabanlarım ağrıyordu. Eşim masaj yapıyordu azıcık geçer gibi oluyordu.şimdi evde dinleniyorum.geçti çok şükür. Sen de çok yürüme bence canım.çok ayakta kalmaktan oluyor.