Smyye_196 sıkıntılı bır hamılelıgınız olmus . Hem olmasa bıle bunye sızın para sızın cocuk sızın ben anlamıyorum bu ınsanlar nıye karısırlar. Yap kardesım en ıyısı duraun hazırında . Kim kosacak kı sız hastaneye yatsanız , yattıgınız yerden eksıklerı dusuneceksınız. Icımız rahat edecekse bır bır kendımız yapmalıyız kı o hastane kosesı bıze zından olmasın . Ben seyahat ettgım ıcın 27 gbı hazırlamaya basladım sımdı 31 haftalıgız eksıgım yok cok sukur bı odası kaldı oda yapılıyor besıgıne kasar kurduk uzerıne carsaf serdım tozlanmasın dıye. Zaten gobegımız bızden once gıdıyor sona kalsak tısıl tısıl ede ede mı yapalım? Dusunen degıl konusan cok olur arkadasım ıcın nasıl rahat edecekse oyle yap