Merhaba arkadaşlar 29 haftalık gebeyim bebeğin eşiği rahme yakın olduğu için bu zamana kadar çok zorlu sürekli yatarak hamilelik geçirdim ve artık hafta olarak ilerledikçe daha da ağırlaştım. Kolumu kaldıracak dermanım yok neredeyse. Neyseeeee ben bu durumdan dolayı bebeğin alınacaklarını almak istiyorum ki hiç bişi alınmadı annemin aldığı kıyafetler dışında eşimin ailesi daha çok erken son aya girsin öyle diyo eşimde onlar ne derse onu yapıyo siz neler aldınız sizce de ben mi acele ediyorum çok mu erken yoksa artık başlamam mı lazım şimdiden teşekkürler 🌺