esmaakts Susam05 aynı sorun bendede var canım, birde ağırlaştikca çok zorlanıyorum bel ağrısı bacak ağrısı 🤰😑
Sadiyy35 esmaakts 26 haftadayız çok şükür mide yanması bel ağrısı aldı başını gidiyo çalışıyorum bide arada adet sancısı gibi oluyor çok hararetli değil benim miniğim hafif hafif belli ediyor kendini
Hnfe Zynpky bende 23 haftalikken gittigimde 680 gr dı doktorum.cok iyi beslemişsin ama.kendinde kilo almssindedi sezeryan olacagim.icin fazla kilo alma dedi hamurisini kesmemi soyledi 8 kilo aldm
Jupi Ben de 25 haftalık oldum, mide yanması sürekli rahatsız ediyor. Karnım baya büyüdü bu hafta. Şeker yüklemesi yaptırmadım, açlık-tokluk kan şekerini ölçerek kontrol ediyoruz bu hafta
Busraa32 esmaakts bizde 24+3 olduk 🙋🏼♀️ Alışverişe bayramda başlıcaz haftaya Cuma şeker yüklemesi yaptıracam bakalım nasıl çıkacak tekmeler yeni yeni hissediliyor çok şükür 😊 geceleri uyumakta çok zorlanıyorum vücudumda bişeyler geziyor gibi bi kaşıntı oluyor bilgisi olan ya da yaşayan var mı kontrolümde doktoruma söylücem özellikle ama ciddi bir şey mi bilemiyorum çoğu gitti azı kaldı herkese kolay doğumlar inşallah 🥰
Elifinannesii esmaakts şiddetle devam ediyor yanmalarım:(( iyiydim diye doktorumdan ilaç da istemedim çok pişmanım😔Size de Allah kolaylık versin:/
Esuyum38 esmaakts Merhaba 26+1deyiz bizde çok şükür iyi gidiyor bir sıkıntı yok 22 temmuzda şeker testimiz var ve o gün doğum günüm umarım sorunsuz atlatırız 🤦🏻♀️ Birde bi sorum olacaktı benim doktorum kahvaltını yap 1 saat sonrasına gel şeker testi için dedi ilkdefa duydum aranızda bu şekilde yaptıran oldu mu hiç herkes açken ve tokken bakılıyor diyor da
Reparista Esuyum38 ben tok şeker yüklemesi yapıldığını hiç duymadım canım önce aç karnına kan veriypsun onunla açlık şekerine bakılıyor şimdi sonra şeker yüklemesi yapılıp aldıpın gr'a göre bi kaç sefer daha. Kan alınıyor ama belki senin yükleme yapılmadan önce kan şekerinin durumuna bakmak için öyle demiştir