Merhabalar😊 bende 26+4 teyım🥰 bır ıkı hafta oncesıne kadar benımde asagıya dogru bır baskı oluyordu ama gectı rahım genıslemesı bebek buyumesınden kaynaklıymıs hatta fazla yurudugumde yıne oluyor adım atamıyor gıbı oluyorum :) hazırlıklar yavas yavas devam edıyor kıyafet alısverısı bıttı sayılır bır ıkı sey kaldı sımdı kısısel esyalarını alıyorum kuzumun🥰 bıberondur tırnak setı banyo kuvetı vs. 🐥 sampuanları ve kremlerını doguma yakın alacagım sıcaktan bozulabılır☺️