Ben tiroid hastasıyım ve yıllardır ilaç kullanıyorum. Her ay dahiliyeye gidiyorum TSH takibi için. İlaç dozu ayarlıyor doktor. Hamilelikte 2. trimesterda 2.50 nin altında olması gerekiyor. Benim 7.73 çıktı bu ay. Bebeğe bir zararı olur mu dediğimde T4 normal hormon eksik vücudunuzda dedi.
Biraz tedirgin oldum ama evham yapıp da hem bebeği hem kendimi strese sokmak istemiyorum