Julej aynen bende hamilelere bakıp özeniyordum ohh ne güzel her canının istediği önünde. Ye,iç,yat hiç bir şey yapmadan. Hayat onlara güzel diyordum. Tabi kendim hamile olunca anladım öyle kolay olmadığını ilk başta mide bulantısı kusmalar,sonra baş ağrısı ve baş dönmesi, ne yesen gaz yapıyor ,şişkinlik, bel ağrısı valla çok zor ve daha yolun başındayım. Daha neler bekliyor acaba? Ablam derdi hep analık köpeklik diye 😂. Karnıma bakınca bütün zorluklara değer diye mutlu oluyorum 🥰