Nesrinimsi yok hayır ben gece uyumadan iki tane içiyorum gün içinde beni idare ediyor😊 ama hala yememe dikkat ediyorum ister istemez o psikoloji kalıyor insanda ya kusarsam ya bu yediğim bulantı yaparsa diye çünkü ben 6. Hafta başından 13. Haftaya kadar maksimum seviyede ne yediysem hep kustum sabah öğle gece o yüzden o psikoloji bozukluğu var hala 😊