Nesrinimsi canım seni çok iyi anlıyorum.. 19-20. Haftama kadar günde on onbir kez kusuyor serumla besleniyordum ve ilaç işe yaramıyordu.. 3. ayı doldurduktan sonra zofer kullanmamı önerdi doktorum.. ilk zamanlar içmek istemedim ancak beslenmemi, sıvı ve ilaç (vitamin- Demir hapı) alımımı da etkilediği için kullanmaya başladım.. ancak doktorun dediği dozda başlamadım.. ilk bi kaç gün çeyrek hap aldım.. yeterli gelmeyince yarım şekilde içtim.. çalıştığım için hafta sonları evde kaldığımda ilaç almamaya çalıştım ancak kusmalar 5 buçuk ay olmasına rağmen geçmedi.. ancak iki hafta önce ilacı bıraktım.. çünkü doktor tavsiyesi de olsa bebeklerimiz için en sağlıklısı hiç ilaç kullanmamak.. Keşke hiç kullanmamıza gerek kalmasa ancak kar zarar oranına bakılarak arada kullanılması gerekebiliyor.. Onlar Allah a emanet ve inşallah sağlıcakla alırız miniklerimizi kucağımıza