Ulasbebek Sabah39 ins bulantin vs varsa geçer. Benim simdilik yok hep boyle giderse iyi bebegi birakacak birilerin vardir ins canim
Sirincili Ulasbebek 30 haftalık hamileyim bu Pazar sınava giricem , zor olmadı diyemem inş kolay bi hamilelik süreci geçirirsin Çalışmana engel olmaz
Ulasbebek Sirincili ins başarılar diliorm sanada. Bulanti felan suan yok olmasa kolay olur sanırım çalışmam