Ulasbebek nedene imkansız olsun ki? Hiç bir şeye engel değil. ben 2. Üniversitemi bitirdim hamile hamile🙈 herkes doğuracaksın hala okuyorsun dedi durdu.
Kulak tıkadım.
8 aylıkken de sınava girdim 😂
gözetmenin karnıma ‘’sen Burda bu halde ne arıyorsun ‘’ bakışını saymazsak sıkıntı olmadı😂
Evet karnın büyüyünce oturman zorlanınca yani çalişmak biraz zor oluyor, çabuk yoruluyorsun, uyku basıyor falan ama olsun, hedefin varsa vazgeçme🌸💜