İnşallah görürsün canım merak etme ben 6. Haftamda gördüm keseyi şuan 7 haftalık gebeyim bu gün gittim doktora kese normal ama bebek görülmedi doktor normal haftaya görünmesse anormal dedi bana dua edin arkadaşlar lütfen. Rabbim herkese sağlıklı gebelik sağlıklı hayırlı evlat versin inşallah 😞😞🙏🙏