Fasulyecik Kizlar 7 sene sonra muradına erdim cok şükür daha 4 hafta 5 günlük cts doktora gittim keseyi göremedi rahmin cok geride dedi kandan baktık 702 cıktı beta hcg. Pazartesi tekrar gel dedi. Korkuyorum kızlar sizin kese ne zaman göründü.
Tusubasa Fasulyecik canimm gözün aydın Allah'im sağlikli sıhatli bir şekilde kucağina almayi nasip etsin inşallah :) önce içindeki o olumsuz düşünceleri ve korkulari çöpe atiyoruz :) biz 5. Haftada gördük kesemizi 8. Haftadada kalp atişlarini dinledik :) belki geç hamile kalmişsindir oluyor böyle şeyler telaşlanma :)
Deryakaya1663 Fasulyecik canım bende 730 ken ogrendım ama ılk dusuk olmustu dıye 10 gun bekledım hem keseyı hem bebek olsun dıye sonra gttım altran bebegımıde gordum bence sabret hemen gtme zor ama bekle
Birminiksusamtanesi Fasulyecik 6+2de ustten gordu canim bilmiyorum daha erken gitse gorenilir miydi bebek gozukmedi henuz kalp atisi icin 2 hafta sonra cagirdi bekliyorum bnde 8 mm olctu keseyi
Sultanas Beta hcg en az 1500 olması gerek kese gorunmesi için bende ilk gittiğim de 820 çıkmıştı benimde gozukmedi
Sultanas Fasulyecik bilmiyorum ki zaten hızla artıyor ya olmuştur belki ama içini ferah tut duyarsin ins ben bir kere verdim kan sonra ultrasonla bakıldı 2 hafta sonra gitmiştim
Fasulyecik Tusubasa sagol canim rabbim aratmadan versin herkese desteğin icin cok teşekkür ediyorum. Haklisin sabretmek gerek biraz ama biraz demi 😊 daha fazla dayanamam cunku 😊
Fasulyecik Tusubasa bu arada daha 1 saat once katıldım araniza senin mesajlarını okudum sanirim sende beylikdüzü kolan a gidiyorsun cok sevinirim eger öyleyse günay hanıma gidiyorum ben canim.
Tusubasa Fasulyecik senin stresinin bebeğe bir faydası olmauacak zarari olacak :) düşünme olumsuz şeyleri :) saglikli dengeli beslen ve bebişinle gün içinde konuş ara ara :)
Tusubasa Fasulyecik bende günay hanima gidiyorum :) ve çok memnunum kendisinden :) benim ilk gebeliğim ölümle sonuçlandi malesef o yüzden diger doktorumu değiştirdim ve günay hanimi çok araştirarak buldum :) içindeki sorunları sıkıntıları anlat çok güzel iç rahatlatiyor :) farkli bi pozitif enerjisi var :)
Fasulyecik Tusubasa tedavimi de onda oldum 3 senedir gidiyorum bi abla gibi bayılıyorum ona bu hafta tatilde pazartesi gelecek. Insallah karşılaşırız orda 😊 sevdim seni 😊
Tusubasa Fasulyecik ben iki güne bir hastanedeyim sanirim birazcik sorunlu bir gebelik geçiriyorum :)) akşamlarıda Sinan Hoca oluyor hastanede oda çok güzel ilgileniyor :) ama bi Günay Hoca değil :) inşallah karşilaşiriz :) Pazartesi bizde gitmeyi düşünüyoruz :)
Fasulyecik Tusubasa ayyy cok iyi ya 😊 sinan hocayı hic duymadım rabbim saglikla kucağına almayı nasip eylesin inşallah ben sabah 8 de ordayım 😊
Tusubasa Fasulyecik amiiinnn canim inşallah :) biz öğleden sonra gideceğiz karşilaşamayacağiz sanirim :)
Fasulyecik Birminiksusamtanesi ay senin de daha yeni canim rabbim sağ salim kucağına almayı nasip eylesin