Merhaba kızlar geçen ay Klomen ve çatlatma iğnesi vurulmuştum ve nasip olmadı gebelik gerçekleşmedi 28. Gün adet oldum. Doktor bu ay sadece Klomen kullandırdı folikasit ile ama bu ay 33. Günüm daha adet olamadım. Neden olabilir ? Ovulasyon testi vardı elimde yaptım a ama çift çizgi yoktu. Klomen adet gecikmesi yapar mı ?