Rabiatalan Bende çok kızım olsun istiyordum 12 haftalıkken doktorum kıza benziyor dedi ağzım kulaklarımda geziyordum 13 haftalıkkenden kesin erkek yumurtalıklarını gördüm dedi,oğlumda oldu iyi ki de öyle oldu şimdi 10 aylık, tekrar hamileyim 18 haftalık ama hala gitmedim cinsiyet öğrenmeye bakalım bu sefer ne olacak 🙈