MumyOlc Kızlar 11+4 teyim kız gibi dedi arada çıkıntı Yok Muş ama kesin değil 16 da netleşecek var mı böyle olup farklılaşan 👶🏻Hiç önemli değil sağlıkla gelsin ler yeter ama merak işte🙈😍
Pimpiriklianne 16 haftalıkken (ki bebeğim önden gidiyordu 17 küsur çıkıyordu yani) özel hastane ve renkli ultrason da yüzde 90 kız dedi 1 ay sonra eğitim araştırma da doktor pipisini gösterdi şok olmuştum.
Bushra1901 Anneyimmmmm size zahmet olmazsa bana da bakarmısınız ıkı oğlum var 12 haftalık gebeyim ama dun %80 erkek denıldı değişebilir dendi bende bakmayı bılmıyorum SAT: 14 nisan 2019 doğum tarıhımde 27.09.1988
Pelin08 Anneyimmmmm 13.haftada erkege benziyor demislerdi bugun 17+2 erkek degil kiz olma olasiligi daha yuksek bence kiz dedi umarim tutar cok istiyorm☺ kizsa teori tutuyor 😉