Gamze55_34M Nasıl gidiyor hamilelik benim aşırı bulantım kusmam oluyor😔Dün bebişimizi gördük kalp atışını duyduk 6+3 😍
Birminiksusamtanesi Gamze55_34M 6+3 dun keseyi gorduk sadce 8 mm cik 😍 2 hafta sonra kalp atisi icin cagirdi bakalim insallah onuda gorebiliriz. Cok halsizlik var erkenden uyuyorum sivilceler cikiyor ve cok hafif mide bulantisi geri kalan hersey normal simdilik
Tazeanne0134 Gamze55_34M ben 11+1 haftalık hamileyim hâlâ çok kötüyüm yediğim çıkıyor artık yemek yemekten falan korkar oldum ama kussam da yiyorum çünkü bebek alacağını alır o yüzden
KukyFurMama Kubra1010 şu çok komik az acıksam bulanıyor sonr abir iki lokma yiyorum iyi oluyor gibi üçüncü lokmada yine bulanıyor 😅
Kubra1010 KukyFurMama aynı benn😃😃eşimde bıktı bu halimden oflayıp puflayıp geziorum sabahdan geceye kadar😃😃😃
babyhuz Birminiksusamtanesi benimde 6+4 de 8.5 mm çıkmıştı kesem ve doktor geriden geliyor gelişim demişti senin doktorun kötü bir yorum yapmısmıydı canım
Asrinayaz Ben de 6+3 ama kalp atışını 8. Haftada gel dedi doktor hiç bir rahatsızlığım yok sadece ateş basıyor ☺️
Kbr35 HR_54 bende 5. Haftanın içindeyim bugün öğrendim adet sancısı gbi kasık sancısı ve ara ara bulantı var
Tlysfk 7+5 olduk bizde bi haftadır bende de bulantı var raporluydum çalışıyorum birde. Çıkarırsam rahatlıyorum ama çıkmazsa tüm gün bulanıyor. Allah yardımcımız olsun😕😞 yarın iş başı yapıcam😶
Lostinparadise Bende yarın tam 6+0 oluyorum. Çok şükür şimdilik bulantım yok ama çok uyku ve halsizlik var. Keseyi görmüştüm ama henüz bebişi ve kalp atışını görmedim merak içinde bekliyorum.
Esqes Lostinparadise ben de bugün 5+6 günlük hamileyim aynıyız ben daha keseyi görmedim yarın gitmeyi düşünüyorum sizce görürmüyüz
Tazeanne0134 KukyFurMama aynen öyle ben 11+1 haftalık hamileyim baya kötüyüm eşim sağ olsun yardım ediyor
KukyFurMama Tazeanne0134 tek farkımız senin haftan ilerde @Kubra1010 da benimle yakın haftalardaydı sanırım
Tazeanne0134 KukyFurMama kuzum dün doktora gittik ikili tarama yapıldı ve ense kalınlığı biraz kalın dedi doktor ama kendi doktorum değildi onada batıracam bide ama dogruluk payi olmuyormuş çoğu
Egemom Bu mide bulantısı ne zaman geçer kızlar ya . Kusma yok ama sabahtan akşama kadar midem bulanıyor 7 haftalık benimde
Berivanbalaban Gamze55_34M bende 8+5 maşalalah hiç bulantım yok hamılelık ıyı gidiyo sayılır bas donmesı ve vicudumda asırı sıcaklık var 😇🤗🥰
firdevsates4216 Berivanbalaban gebelik süremiz aynı bizde 8+5 iz mide bulantısı çok oluyor ara ara başım dönüyor keseyi gördük kendini gördük kalp atışını duyduk çok şükür herşey çok güzel yolunda gidiyor umarım bu şekilde ilerler 🤰🏻