Bubu84
Karne haftasi ve 2 hafta semineri çalıştım ben onlar eklenecek. 1 eylül iş başı ya normalde doğumumdan 4 hafta sonraya geliyor 1 eylül. Ben 2 ağustosta doğurursam ne zaman iznim biter onu hesaplamaya çalışıyorum. Müdürüm doğduğu gün 8 hafta izin başlar 38 de falan doğarsa 2 hafta eklenmez dedi o yüzden soruyorum.