defne55 HandeYavuz canım benim şuan 4 tane yeni doğan ayaklı pijama takımım var iki tane daha alacağım bide iki adet 5li hastane çıkışı alacağım geri kalan da bol bol ayaklı ve ayaksız pijama alacağım yeter diye düşünüyorum hemen büyüyorlar zaten 😊
defne55 Ps15 kızım olacak kesin ama.oyle bi tekme atiyo ki bazen erkek çıkacak diye korkuyorum ben böyle gayretli kız görmedim 😂😂😂
Asel02 HandeYavuz canım bence gaye baby ve mutto baby almanı tavsiye ederim çünkü biz yeğenime de o markalardan aldık kumaşları mükemmel solma çekme yıpranma asla yok hala saklıyoruz bende o marka aliyorum
defne55 Ps15 ay yok benimki çok hareketli hani normalde çikolata yiyince falan oynar diyolar ama yok tatlı da yesem acı da yesem ac da kalsam habire tepikleme pesinde 😂😂
Ps15 defne55 Bizim hep belli zamanlar hareket ediyor hafif vurma gibi de oluyor ama hiç öyle değil, iyi mi kötü mü bilemedim tepiklemesin ya böyle iyi😂
defne55 Ps15 bencede tepiklemesin bazen korkuyorum karnım dan çıkacak diye zaten karın gerilmeye başladı bide habire içerden zorlaninca insanın canı yaniyo canim
gzllrun Kızlar benim yorumlarımda neden silinmiş yazıyor ben anlamıyorum birşeyler konuşmak paylaşmak bu kadar mı rahatsız ediyor insanları 😡