Musel Nursubasi ben 22 sinde oldum ama bu ay 17 gözüküyo adet günüm siz tam 30 günde birmi oluyorsunuz
Kbra7777 Benim bugun 16. Gün yarın yumurtlar mıyım acaba ayy tavuk gibi hergün bekliyorum 😂😂 [url=https://hizliresim.com/EO5XJn][img]https://i.hizliresim.com/EO5XJn.jpg[/img][/url]
Kbra7777 DiplomaliEvHanimi ya neyse belli olmaz belki geç yumurtlasın birde her ay yumurtlama olmayabilir hayırlısı olsun hakkında 😔
Kbra7777 DiplomaliEvHanimi benimse ayın sekizinde kasık ağrım batma filan vardı bende bilemiyorum hiç sonuçta Allah bilir sen içini ferah tut bakalım
DiplomaliEvHanimi Kbra7777 aynen canim. Zaten takmiyorum. Olmasada hamilelik en azindan yumurtlama gunumu ogrenmek icin yaptim 15ini kullanip 15ini diger aya birakacam adet bitince 1gun sonra baslicam bu sefer
Yvsbsra <a href="https://hizliresim.com/AO75YL"><img src="https://i.hizliresim.com/AO75YL.jpg"></a> Kızlar bu yumurtlama dimi?