Mashan bnde bütün adet belirtileri vardi karnim ağrisi hatta adet olacam diye ağlamıştım belim ağrıdı 7. Gün test yaptim çift çizik çıktı 3 gün sonra kan verdim dedim ben kesin adet oldum pozitif dediler o dakikadan sonra karnımın ağrısı kesilmişti psikolojik tamamen😂